onsdag 11 mars 2009

Äntligen!!

Idag kom den, min fina almanacka från personligalmanacka.se

6 kommentarer:

Therese sa...

Fin kalender till en fin tjej!

LADY JEN sa...

VAd fin den va! Eftersom vi fick så tråkiga på jobbet, piffade jag upp min med lite tyg... har du sett den på min blogg?

Hoppas allt är bra med dig, och visst har man inte så mycket tid till bloggande när man är en heltidsarbetande kvinna ;)

Kramar

Iris // Alla dagars kaos sa...

Jättefin almanacka, har själv haft ögonen på den i ett tag. Kanske får slå till med ett köp :)

Jag mailade Lisbeth och frågade vem jag skulle vända mig till angående slutbetyget. Hon svarade ikväll så jag ska skicka ett mail till nu. Hör av mig när nåt händer!

kram kram

Eleonor Lilja sa...

Tack T, vad gullig du är!!

Eleonor Lilja sa...

Ja visst var den Jenny! Ja jag såg den du piffade till själv, superfin!

Allt är bra med mig, nej det har man inte :)

Hoppas allt är bra med dig med!

Kram kram

Eleonor Lilja sa...

Tack Iris, det tycker jag du ska göra. Den är dyr men riktigt fin och personlig! Det har vi råd med nu när vi jobbar heltid :)

Okej ja hör av dig när du fått svar!

Kramis