måndag 22 september 2008

Rustad för busväder


Idag började jag min slutpraktik, verkar va ett underbart ställe! Jag träffade lille Otto idag, han blev överraskad men glad när jag kom. Och jag blev lika glad jag att jag fick träffa han och prata en liten stund, så mysig är han! Men jag är inte på hans avdelning utan på småbarnsavdelningen 1-3 år, där ska jag vara nu i fem veckor. Har ju vart en riktigt ruggig höstdag idag så jag har vart och införskaffat nya gummistövlar, är riktigt nöjd med dem!!

3 kommentarer:

Emma sa...

Oj vilka läckra gummistövlar, eftersom jag jobbar på förskola oxå så behöver jag införskaffa mej ett par nya snart me=) Ha det bra, krame emmsan

Therese sa...

Hej hjärtat! Vad gullig du är, han visste att du skulle komma dit för vi har pratat om det och sett din bild, men han kanske inte förstod att det skulle vara nu...Superfina gummistövlar, har ju köpt ny regn och ruskjacka så det får nog bli ett par riktiga stövlar också.
Kramar till er båda!
T

Iris // Alla dagars kaos sa...

Hej! Vilka fina stövlar! VFU:n gick jättebra, dock är det alltid lite jobbigt i början när barnen testar en.. :) Jag har hittat jättebra litteratur till ex-arbetet. Skrivet av en forskare till och med :) läser till och från praktiken nu, ska försöka läsa igenom så mycket det går på 5 veckor.

Hur går din praktik?