måndag 13 oktober 2008

Jag vill ha en Kobra




Är hemma idag, sitter och väntar på att åka till vårdcentralen, fick tid vid elva. Har nog fått urinvägsinfektion igen, fast nu är det över ett år sen jag hade det sist men har haft mycket besvär av det tidigare. Åh det gör så ont, vaknade vid fem imorse och hade så fruktansvärt ont!! Sitter och bloggar lite för att koppla bort tankarna...och hittade dessa fina Kobra telefonerna! Hittade en för några veckor sen på Clas Ohlsson, Telias modell men skulle vilja ha en som är lite mer som de gamla i designen.



Det är inte bara Telia som bestämt sig för att skaka liv i den gamla men allt i genom så populära Kobran. Ohlsson & Lohaven erbjuder den i fler färger än Telia, bland annat i orange och den är också mer snarlik orginalet. Frågan är hur stor kvalitétsskillnaden är?


4 kommentarer:

Therese sa...

Stackare, hoppas att det går bra hos farbror doktorn. Originalen är så fina, Linnea vill också ha en i sitt rum...Dom är dock inte så praktiska..
Kram kram

Eleonor Lilja sa...

Det gick bra hos doktorn, har fått penicillin nu så nu ska det nog bli bättre! Javisst är dom, vill ha en original, tyckte inte dem nya var fina. Nej dom är ju inte det tyvärr men jag tycker mest bara den är fin som prydnad. Hoppas ni mår bra! Kramar

Emma sa...

Köp en av mej vetja??;) Fast på dom vi säljer är det inte sånna finnesser som på den på bilden...det är tryckknappar under vilket jag tycker är bra, jag har en röd som ska få stå på min stringhylla sen!!!=) Hoppas det gick bra hos doktorn!? Ha det bra, kramar emmsan

Iris // Alla dagars kaos sa...

Jag vill också ha en kobra :)

Det gick bra med böckerna. Jag lånade om några, och lånade några fler. Tänkte att det är bäst att inte ta för många ifall man inte hinner läsa allt, eller glömmer lämna tillbaka dem igen.. Men jag har mailat dig på fc med en länk till ett arbete som är jättebra.