tisdag 21 oktober 2008

Till vårt nya datarum


Detta skrivbord blir det till vårt datarum/mysrum efter mycket letande, tyckte det var praktiskt, enkelt och rätt så fint för att vara ett skrivbord. Är egentligen allergisk mot dem men det får bli detta tills jag har lyckats bearbeta Robert att köpa en laptop istället som går att gömma undan. Nästa projekt blir att hitta lite mer möbler till detta rätt så stora rum, vi tror att vi ska göra en liten myshörna i det också där vi kan sitta och plugga eller läsa. Vi har ju haft en tvåa tidigare så har inte vant mig vid tanken än att få ytterligare ett rum, det bästa av allt är att vi nu kommer slippa ha datahörna i sovrummet. Nästa fredag går flyttlasset hem till Karlskrona!

4 kommentarer:

Therese sa...

Hallå där, det ska vara ett barnrum inte datarum:)Fast det var ett superfint skrivbord, Linnea är på jakt efter ett kanske kan falla fröken i smaken!
Kramis

Eleonor Lilja sa...

Ja det är faktiskt det vi har tänkt, var därför vi tog en trea denna gången, för att vara beredda inför framtiden :) Är riktigt sugen på det men både jag och Robert vill ha fasta jobb och lite bättre ekonomi än nu. Men visst längtar jag! Ja du får visa henne det, hittade det på jysk faktiskt. Kramkram

Therese sa...

Härligt, har ju en syster som jobbar där...lite personalrabatt kanske:) Vi har också sett ut sängar där till August och Otto.

Emma sa...

Snyggt skrivbord, måste kännas skönt att få ett eget rum till datorn, lyxigt=) Kommer bli kanon tror jag!? Ha det bra, kram emmsan