tisdag 6 januari 2009

Utmanad

Blev utmanad av Tessan

1. När ljög du senast? Kommer inte ihåg.

2. Har du någonsin stulit? Nej.

3. Har du någonsin flirtat med din bästa väns kille/man? Skulle aldrig falla mig in!

4. När gjorde du något riktigt dumt senast? Minns inte.

5. Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? Kan jag åka med er?

6. Vad stod det i ditt skickade sms? Att det gick bra.

7. Har du kissat på dig någon gång? Japp.

8. Vad gör dig RIKTIGT generad? Om jag inte förstår något som alla andra tycker är jättelätt.

9. Är du emot någon religion isåfall varför? Absolut inte.

10. Är du beroende utav något isåfall vad? Choklad!!!

11. Har du tagit knark någon gång? Nej, ser ingen som helst mening med det.

12. Vad tycker du om knark? Är helt emot det.

13. Vad attraherar dig? Ärlighet och ödmjukhet.

14. Vad tycker du är sexigt på dig själv? Ingenting enligt mig själv.

15. Om du fick en gratis operation skulle du ta den då? Ja om det gällde min rygg.

16. Kan du dö för någon människa? Min familj.

Utmanar: Iris, Ladyjen och Emmsan

Inga kommentarer: