fredag 21 november 2008

Drink kväll!!


Idag har Johanna och Isak varit här på lunch igen, och så gick vi en härlig långpromenad med i det jättefina men riktigt kyliga höstvädret! Nu väntar jag på Robert som ska komma hem från Lund, äntligen helg! Så när han kommer blir det en snabbis upp på stan, ska handla lite goda drinkmixar och annat gott inför kvällens spel och drinkväll, äntligen får jag använda de fina glasen jag fick när jag fyllde år! Ska också försöka hinna in en snabbis på Gallerix eller Åhléns och köpa en ram till planschen. Får nog visa upp den imorgon för det är lite annat och fixa med nu tills gästerna kommer ikväll. Ska bli jättekul och så kommer min älskade kusin Caroline som bor i Lund annars, vi har inte träffats sen i somras så det ska bli så mysigt! Ha en härlig helg allihop!

Inga kommentarer: