fredag 28 november 2008

Julklapps runda


Idag har Johanna och jag varit iväg på en liten utflykt och kollat ut lite julklappar till oss själva men även till andra. Första stoppet blev lilla butiken i Möllehall utanför Kristianopel. Jag köpte ett par marimekko strumpor till mig själv och en bit tyg till en tygtavla jag ska göra till köket. Hur den blir får ni se imorgon. Sedan blev det ett besök hos Karin Meijer, där jag tittade ut lite julklappar och examenspresenter. Efter det blev det middag hos mormor och så hjälpte vi henne att julpynta och hänga upp julgardinen. Ikväll blir det Orup & Lena Ph på Arena Rosenholm med familjen, mamma bjuder oss bara för hon har fyllt 50.

3 kommentarer:

A home far away sa...

Hej första gången jag besöker din blogg och vill bara säga att den är jättefin!
Hoppas Orup o Lena va bra.
Ha en fin vecka
Kram Gunilla i Singapore

Emma sa...

Hoppas att konserten var bra!?=) Låter kul med lite shopping!!! Ha det bra, kram emmsan

Iris // Alla dagars kaos sa...

Hej! Jag har utmanat dig på min blogg!