måndag 24 november 2008

Mamma <3




Imorgon fyller min mamma 50 år, vi ska åka iväg på en heldag hela familjen och bara ha det mysigt! Vart det bär av får mamma bestämma imorgon, denna bukett ska hon få!

Denna text har jag skrivit på kortet vi ska ge henne:

Mamma

Vi hoppas du vet hur mycket du betyder för oss.

Du finns för oss när vi behöver dig som mest, i både glädje och sorg.

Du tror alltid på oss och har gett oss livet och all din kärlek.

Du ser oss för dem vi är och hjälper oss när vi känner oss vilse.

Så grattis älskade mamma på din 50 -årsdag, vi älskar dig!!


2 kommentarer:

Therese sa...

Hälsa Lili och önska henne jättegrattis från oss alla! Jag vet att hon kommer bli jätteglad över dina fina ord!
kramar min vän

ps hälsa Håkan och Christoffer också

Eleonor Lilja sa...

Det ska jag göra! Tack för det vännen!

Många kramar till er med!